fredag 16 april 2010

Lillängshamnen öppen!








Lillängshamnen är nu öppen! Var ner och kikade förut idag och det såg inbjudande ut:) Hoppas kunna begå premiär snart. Båten är ännu inte riktigt färdig men jag hoppas innerligt att den blir det hyfsat snart. Kanske blir någon form av fiskarfänge på lördag eller söndag, det är nu det kritiska ogonblicket kommer, finns det några vänner kvar när jag inte kan stå för båt!?:)

I övrigt är jag tämligen sysselsatt med att begrava huvudet bland lagar och förarbeten, skriver nämligen D-uppsats, det sista jag ska gör innan jag är klar... Ett mycket trivsamt nöje i vårsolen. På så vis är det väll bra att båten inte är i ordning, det är inte så lätt att bara skita i uppsatsen och åka ut på sjön.

2 kommentarer:

  1. Wow!! läge att göra premiärturen nu till helgen

    SvaraRadera
  2. Dåligt med uppdateringar i favoritbloggen nu

    SvaraRadera